långt inlägg

nu har jag inte skrivit på jätte länge men har praoat och de har varit riktigt skoj!
vi har fått göra massa roligt.
fast roligast var nog när vi fyllde ett helt hus med skum och sprang runt i de och så.
vi har inte gjort något tråkigt direkt vi har ju städat de var kanske inte så jätte skoj men helt okej!
roligast praon man kan ha!

 

så fucking otroligt coola (h)

idag var de ju sista dagen på praon och vi slutade klockan ett så då blev cykla hem och så blev de datan och snart ska jag träna lite sen tv , vid fyra blir de cykla hem till erica och vid halv fem ska vi på afrodans .
sen blir de hem duscha och fixa mig och hem till pappa och äta tacos , mumsss !
och då är även johanna och josè där och micaela , kristoffer .
och johanna och josè sover hos oss som att imorgon åker vi till falkenberg och firar mamsen !
så mysigt .
då ska jag sola , bada och shoppa !
de kommer bli toppen bra !
kanske skriver mer ikväll !

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0