myshelg!



helgen har varit riktigt lyckad !
på lördagen åkte vi klockan nio , så var vi framme elva/tolv så kollde vi i affärer och fikade .
jag köpte ett par skor eller fick .
sen kom vi till hotellet då blev de bad och sola .
vid nio så gick vi på resturangen på hotellet där de även var ett band som spelade och en riktigt snygg kille som serverade :D
RIKTIGT SKOJ !
sen på söndagen var jag helt död .
och sen kom vi hem ungefär fem och då satte jag mig vid datan och vi sex somnade jag för jag mådde riktigt dåligt och nu på morgonen var jag hos doktorn för jag hade så ont i halsen och ögonen .
då har jag fått halsfluss och har migrän i ögonen eller något :(
ingen träning då inte när jag väl börjat så smått ..
men nu vill jag bli frisk !
tack för helgen käraste familjen min !
ni är underbara jag älskar er !

pusssss

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vi älskar dig med lillskrutt!

Var riktigt mysigt, det får vi göra om! Puss

2010-03-29 @ 16:14:46
Postat av: Anonym

och jag er riktigt mycke!

ja och du & jag ska göra sån choklad grej någon dag med doppa jordgubbar och mysa ! :)

2010-03-29 @ 16:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0