hemma dag igen !


hemma idag igen !
jag mår la sådär inte lika ont i halsen men ögonen ;s
nu ska jag gå ut och sätta mig och plugga och försöka få lika färg i ansiktet !
jag måste plugga järnet nu på samhällskunskapen så jag får mer än G som att jag missar så jäkla mycket .
och sen lite matte sen ska jag läsa ut jessica anderssons boken kalla nätter ..
den är riktigt bra !!
måste tjäna lite pengar nu när jag och erica nog ska till mölndal !
eller ja till nordstan och shoppa lite .
nu är de bara sex dagar kvar om de blir så :) .

även min kära syster kickan är sjuk , du får krya på dig gumman ! ♥

pusssss


Kommentarer
Postat av: erica

älskling <3

2010-03-30 @ 16:06:58
URL: http://ericahasselgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

min babe!<3

2010-03-30 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0