'







dagen ;
först vaknade jag vid sju typ ..
men försökte somna om till åtta ,
då läste jag lite och sen blev de kyrkan vid tolv .
efter de blev de kyrk kaffe hahah !
go mackor haha !
sedan åkte jag med erica , mamma carina & jessica
till stenungsung .
köpte ett par jeans och ångra att jag inte köpte skorna !
haha aja ..
och sen blev de hem till mamma och sen åkte vi en sväng ..
och nu ska vi se någon ny wallander och sen ska jag duscha
och sova !


~ Bara för att du kallar någon ful blir du inte vackrare.
Bara för att du kallar något fet blir du inte smalare.
Bara för du säger att någon är dum blir du inte smartare.
Även om du försöker förstöra andras liv blir inte ditt bättre!

pusssss josefin

Kommentarer
Postat av: - e r i c a a a a a a a'

jag älskar dig.

2010-03-07 @ 19:15:54
URL: http://ericahasselgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag älskar dig mest!

2010-03-11 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0