besviken

åh nu måste jag skriva av mig!

jag visste inte att man kunde bli så besviken på någon.
att man alltid blir de.
vad betyder jag för dig, visa de för just nu känns de inte som du alls gör de.
jag kände på mig på att skulle bli såhär men ville inte tro på de.
men de kommer verkligen inte bli som förut för jag orkar inte de.
du har gjort så jävla mycket mot mig och jag orkar inte ens gå till skolan.
du har förstört så sjukt mycke för mig.
du är konstig , störd , ful , dum, tjock.
kalla mig vad du vill de gör jävligt ont men jag vad hjälper det dig bli du en bättre människa av att hacka dig ner på andra och förstöra för andra.
man ska inte behöva bli överlycklig när man får ett sms.
du är falsk.
jag har försökt och försökt men du skiter i de totalt jag gör allt för dig och verkligen gör mitt bästa men man får inte ens ett tack så varför.
varför blir allt så himla fel hela tiden.
BESVIKEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0