erica&jennie är bäst

tjenixen! (;

inte så aktiv eller snarare inte aktiv alls (y)
men det kanske ändras på!
idag har jag varit i skolan, svenska prov och det sög! gick nog inte så värst bra för mig heller menmen.
sen hängde jennie pennie med mig hem och vi skulle göra pannkakor men dom blev inte alls lyckade så nu ska jag aldrig i hela mitt liv mer göra pannkakor!!
Datan blev det ju självklart och nu har jag klantat till mig så att jag inte komme in på bilddagboken..
BRIGHT ERICA!
plus, inte nog med det så fick jag idag också den nya facebook och den suger aaaaaapa!
JAG HAR MASSA LÄXOR OCH JAG ÄR TRÖTT!
nu bliräää loooooking på innebandy match (:
pusss&gull!





otroligt vacker bild, NEJ!

Kommentarer
Postat av: jenniepennie <3

erica du äger ju på pannkakor med vaniljsocker o allt (; haha puss på dej snuttegull <333

2010-02-14 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0