vart hos kusinerna



åh toppen upp för igår och idag ! ♥
igår åkte jag buss till kungälv så var jag där
typ vi ett och så kom susanne , selma och hämtade
mig på stationen .
så åkte jag hem till dom alltid lika mysigt !
och jag har väl lekt från klockan två igår tills nu !
haha, och idag har vi varit på lek och buslandet !
och jag kommer nog aldrig växa upp haha :)
riktigt skoj , sen blev jag ännu tjockare när vi åt
på mac donals !
sen skulle jag passa pelle och då spelade vi fotboll
och jag hade lite gympa haha !
riktigt lyckat , älskar er otroligt mycke ni är underbara !
tack för doma dagarna , så syns vi snart igen !

Kommentarer
Postat av: eeee

nej, det e ju sant du kommer aldrig att växa upp ;)

2010-04-09 @ 19:17:42
URL: http://ericahasselgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0