jätteeeeee långt inlägg



åh nu ha rjga inte skrivit på jätteeeeee länge .
men haft fullt upp .
eller ja varit i mölndal och myst med min älskling !
kolla hennes blogg för bilderna är där ,
http://ericahasselgren.blogspot.com .

måndag ; tränade tre pass .
först spinning - riktigt gött ! ( världens tränings värk fortfarande )
body pump - sådär inte min grej riktigt , men har helt okej !
body balance - då var jag väldigt död så jag satt mest och kollade på klockan haha !
men de är också gött men var helt slut ! :)
sen blev de vidare till mölndal ericas underbara mamma körde oss !
och sen när vi kom dit gick vi och handlade mat !
sen åkte hon hem och då gick ner till affären och köpte grönsaker och dipp och annans !
då blev de hem fixa naglarna haha , se färgade jag ericas hår och teven efter de !
sen gick vi och sov !

tisdag ; då vaknade erica vid halv nio och jag lite senare haha ( typ tio över elva )
då blev de frukost en lång frukost ! ;)
efter de började vi fixa oss lite smått .
sen gick spårvagnen vid kvart över tolv så var vi där ungefär tjugo / kvart i ett .
då åkte vi hem någon gång vi sex / sju .
haha mac dondals , han ska bara knulla dig förstår du väl hahahaha !
dagens köp ;
 två linnen - hm
två västar - hm & vero moda
shorts - m .. någonting haha !
löshår - safari
lösögon fransar - hm
nagellack - hm
body lotion - body shop
cheese burgare - mc höhö (a)
då blev de hem och kolla tv bara och sen kolla dubbel liv ( erica han är riktigt söt faktis )

onsdag ; erica vaknade tidigare och gick och duschade och medans jag låg och sov .
sen bestämde vi att vi skulle ha frukost på sängen haha . ( GOTTIE )
efter de packade vi klart allt .
och de var någon marknad där så då gick vid med ericas mormor dit ner och kollade lite.
ericas mormor anita körde oss till nils ericsson terminalen så gick vi och köpte löshår till erica och sen åkte vi bussen hem.
haha på stenungsunds station.
jag: hej (till någon)
han: hej ( går emot mig )
jag kollar på honom bara .
han: var de något du ville?
jag: nej haha.
han: nehe.
jag och erica: HAHAHAHAH xd
kneppig kille de haha !
när jag kommit hem var de snabbt äta och byta lite kläder och upp till gården och kolla på farsan.
den var la sådär trodde den skulle vara bättre faktis!
och nu ska jag städa och packa om och även packa upp allt haha !

TACK FÖR TRE UNDEERBARA DAGAR MED DIG ÄLSKLING ! ♥

Kommentarer
Postat av: eee

ett långt inlägg då kan ju jag passa på att skriva ett lånhgt svar ;)

mahaha, det har varit underbart kul!

mcdonald, - nej nu glömmde jag salt och peppar igen HELVETE! haha, den gubben var riktigt jävla tuff måste jag säga faktiskt.

DU SOVER JU EFTERBLIVET LÄNGEE ;OOOOOOO



föresten, jag säger ju att du gör ''!'' efter nästan allt du skriver och ett mellanrum inna, kolla nu på det du skrivit haha du gör faktiskt det ;) gaah



och han frågade om du ville någotl HAHAHA det var faktisktt otroligt roligt och när dus kulle köra bil med min fötter JOMENHEJ! och bruden på bussen, hon måste haft damp typ??? HAHAHHAHAHAHHAHAHAYHAHAHHAHAH

JAG ÄLSKAR DIG TÖNT!

<3333

2010-04-08 @ 00:13:19
URL: http://ericahasselgren.blogspot.com
Postat av: josefin

hahaha du är riktigt bra du ! :)

riktig tuff , nästan lika tuffaa som henne jag gav pengar haha ! :D

de är riktigt gott att sova and you now it ! :)

jaa jag vet har också tänkt på de nu :d

dina racer fötter dom måste vi trimma ! :O

jaa hel konstig !

pusssssssssss älskar dig chicken <33333

2010-04-08 @ 00:52:26
URL: http://ericahjartajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0