dålig på uppdatera



igår; var med erica solade fick väldig fail bränna .
solade med shorts så de syns ja !!
sen blev de gympa för mig , efter den så skulle jag gått hem till micaela men när jag
kommit en bit insåg jag att jag aldrig kommer komma upp i tid ,
så kisse fick komma och hämta mig med racerbilen !
sen åt vi jätte gott , grillat mumms !
sen blev de hem och sova :)

idag ; var med alisa , gick hem till henne åt och sen ner till pappa
och kolla på valpisarna , så söta ! :D
efter de gick cyklade vi hem till mamma så gick vi och köpte glass sen upp och träna .
sen gick jag hem , åt och nu sitter jag här ska hoppa in en lång dusch och sen lägga mig !!
så god natt allihopa ! :)

pussssssss josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0