när allt blir som vanligt blir jag som bort glömd





nu har jag inte bloggat på länge !

måndag; var jag i stenungsund med erica och hon kollade på konfa klänning och jag köpte byxor och trosor.
tisdag; kommer inte ihåg men då var de spinning på kvällen.
gick med erica hem och åt gröt vet jag iaf.
onsdag; var i stenungsund köpte ericas konfa klänning och ringar som jag ska få i konfa present.

torsdag; jag och erica pluggade faktis fär en gångs skull med vårt fysikarbete (kondomen)

fredag; vara med erica och senare till pappa och vara där i helgen.

lördag; ge pappa hans present som att jag inte är där på hans fördelsedag och de är konfa grej så jag ger den i förskott ist. & tränaaaaaaaaaaaaa!
och ska övertala honom om att ta hål i navlen (som erica har)

söndag; åka till mamma , ska även gå ut och gå!
 
nu ska jag börja blogga varje dag igen.

pusssssssssssss josefin
 


Kommentarer
Postat av: josefine

när allt blir som vanligt så blir jag som bort glömd? <3<3<3<3

2010-04-30 @ 13:53:15
URL: http://josefineeeee.blogspot.com
Postat av: ericaaaaa

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLIIING!



mahaha, du är bra

pöff

2010-04-30 @ 16:09:59
URL: http://ericahasselgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0