/ josefin




nu har du varit borta två dagar och ungefär 10 timmar :'(
det känns ungefär som det redan gått en månad..
så är det bara två dagar :'(
inte hört något av dig än men jag hoppas du kommit fram och att du badat
och solat!

idag har jag ;
först vaknade jag halv åtta så det blev ju att fixa mig snabbt!
vi har ju sex teama denna vecka och det är kul men hade varit roligare om du
var här!
och sen efeter skolan var jag med julia och vi åkte till std där solade vi och shoppade.
köpte julklappar och trosor höhö!
sen hem och typ städa och nu sitter jag här och tänker på dig!
och jag har river flows in you :$
tänker på dig när jag här den!
thihi ^^

jag saknar dig och hoppas du har de bäst!
älskar dig erica anna hasselgren!
(L)

Kommentarer
Postat av: erica

nu e det ungefar bara tva veckor kvar (:

jag skar dig mycket (L)



ja ;( jag missade sexveckan det e ju fan kuk...

men jag kan redan allt (H) haha

foraker du bli brunare an mig ;)? hoho

jag lyssnade precis pa den laten me tooo

i love you honey!

<3

2009-12-30 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0