erica

tjänare' ;)

igår:
efter skolan igår gick jag hem till min älskade lilla josefin och vi åt mackoooor och kollade på flickan som lekte med elden, men jag hann inte se hela för under filmen ringde pappa och sa att vi skulle åka in till stenungsund och ta sista sprutan innan vi åker till thailand.
Sprutor är verkligen en plåga, något jag verkligen inte gillar..
Men i alla fall efter många fällda tårara så var sprutan tagen och vi åkte in till stenungsund och så köpte jag mig ett par nya stövlar!
åkte in till mataffären och sedan åkte vi hem och jag satte mig vid datan och pluggade inför engelska provet.

idag:
har jag varit i skolan, jag blev munkad efter det jag gjorde igår (kastade apelsin på en vägg så att tavlorna ramöade ner i huvudet på två av mina kompisar) så idag gav dom igen genom att trycka upp en munk i ansiktete och håret på mig. fast som tur så har vi trevliga städerskor så jag och josefine gick och duschade.
Nu är jag änkligen hemma och väntar bara på alisa och så ska vi gå ner till henes farmor med anes, niclas och kanske emil. Och ha det gött där sedan kanske gårde. får se vad vi orkar efter (;
hoppas i alla fall på en trevlig kväll.

puuusssshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0