e'

igår blev det inget med att vara med alisa emn i stället kom robert och josefine hem till mig en stund. Och då bestämmde min mobil sig för att inte vilja funka längre (y)
jag kom inte in på kontakter så jag stängde av mobilen, och så funkade det inte att sätta på den. (y)
Men på kvällen iaf åkte jag med josefine hem och hade det trevligt och i morse väcktes jag av att josefin ringde och frågade om jag skulle med in till götebor,
Så snart ska jag och hon åka in till götebor sedan ska jag sova hos henne och vi ska nöööörda ONE TREE HILL hela natten.
kysss och smeeeeek. ;*


bilen är från sunedagen.


Kommentarer
Postat av: boris

Hjälp till att rösta på veckans artister och veckans låtar på min blogg och första inlägget;)

www.boriiisjeliiic.blogg.se

2009-12-05 @ 12:12:34
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0